Δευτέρα

ΙΔΕΕΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ /DECORATION IDEΑS FOR BALCONY

Όταν φτιάχνει ο καιρός θέλω αμέσως να ετοιμάσω το μπαλκόνι μου !!!
Ο καιρός είναι ιδανικός για καφεδάκια αλλά και δημιουργίες  "μπαλκονάτες"... Παρακάτω θα σας δείξω φωτογραφίες από το μπαλκόνι μου.
Υπάρχουν κάποια πράγματα που εγώ προσωπικά τα προτιμώ πολύ για την διακόσμηση του μπαλκονιού.

1) φυτά .. (έστω και κακτάκια) .. χρειάζεται κάτι πράσινο οπωσδήποτε.. μπαλκόνι είναι άλλωστε (εγώ έχω παχύφυτα που είναι πολύ ανθεκτικά .. και μπορείς με ένα κλαδάκι και μόνο να το μεταφυτέψεις παντού! (έχω φτιάξει ακόμα και δωράκια,  βαζάκι με κλαδιά από παχύφυτα)





2) κουρτίνα /γάζα.. δίνει έναν τόνο ονειρικό ακόμα και αν τη βάλεις για να κρύψεις έναν άσχημο τοίχο.



3) ομοιομορφία στα χρώματα που επιλέγεις όσο μπορείς ...πχ. όλες οι γλάστρες να είναι ένα χρώμα (τις παλιές τις βάφεις όλες σε ένα χρώμα ή κάνεις decoupage πάνω τους) αλλά και στα αξεσουάρ που επιλέγεις στο τραπεζομάντηλο,την κουρτίνα

4) φαναράκια/ κεριά (επίσης εγώ προτιμώ να είναι στο ίδιο χρώμα)


5) Αν έχεις 4-5 γλάστρες είναι πιο όμορφο να δημιουργήσεις επίπεδα, πχ βάλε ένα μικρό τραπέζι  ή σκαμπώ, αν δεν έχεις πολύ χώρο μπορείς να βάλεις κασπώ και πάνω στα κάγκελα ή στο τοίχο.


6) Κρύβεις όοολες τις σκούπες, σφουγγαρίστρες και τους κουβάδες! Τα βάζεις ή σε ένα ντουλάπι ή πίσω από καμιά κουρτίνα! (Μέσα στο ντουλάπι που βλέπεις έχω κρύψει άδειες γλάστρες, εργαλεία, πανιά κπλ)



ντουλάπι ξύλινο βαμμένο λευκό 
(σωσμένο από τα σκουπίδια) του έβαλα πόμολο

7) θα σου φανεί λίγο παράξενο .. αλλά ένα χαλάκι αλλάζει την όψη του μπαλκονιού, (αν δεις φωτογραφίες από μπαλκόνια στο internet αλλά και στο IKEA θα το δεις παντού!) αν σε δυσκολεύει στην καθημερινότητα με τα νερά, άπλωνε το όταν έχεις επισκέψεις. Ακόμα και οι κουρελούδες τις γιαγιάς είναι πολύ μόδα!
ξύλινο φανάρι για κερί

κουρτίνα /γαζα λευκή

Κουκουνάρες και θαλασσόξυλο

λευκά κασπώ

θήκη για ρεσω την έβαψα λευκή και τη κρέμασα

βαμμένο μπουκάλι το οποίο το κρέμασα

γλάστρες με παχύφυτα (δε πεθαίνουν με τίποτα)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

CHRISTMAS CRAFTER 2016

Καλή Χρονιά σε όλους!!!!!!  Εύχομαι να είναι δημιουργική και  γεμάτη χρώματα!!!! Φέτος συμμετείχα για τρίτη συνεχόμενη φορά στην ...