Παρασκευή

DIY -ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ ΑΠΟ ΚΟΣΚΙΝΟ

Κάνω ένα μικρό διάλειμμα από το blog μου ..... αλλά όχι από τις κατασκευές  μου!!!
Με έπιασε λίγο και το καλοκαίρι... μετά  ήρθε το capital control !!!
Έχω ανοίξει πολλά μέτωπα και αναγκαστικά αφήνω κάτι λίγο πίσω ... (λίγο???? έφυγε ο Ιούλιος καλέ!!!). Έχω και μία ανιψούλα ..που έρχεται λίαν συντόμως και έπρεπε να έχει έτοιμα μικρά ροζ πραματάκια!!!
Λοιπόν στο θέμα μας τώρα!!!Διακοσμητικό κόσκινο.... για το μπαλκόνι και όχι μόνο!

Υλικά:
Κόσκινο (προφανώς!)
κορδόνι
χάντρες 
ματόχαντρα
ρέλι με πομ πομ (δε ξέρω πως λέγεται!)
ψαλίδι 
πιστόλι θερμής σιλικόνης

Δεν είχα ακριβώς σκεφτεί το σχέδιο οπότε  συγκέντρωσα τα υλικά μου για να κάνω δοκιμές... επέλεξα να είναι όλα λευκά για να είναι ποιο καλοκαιρινό.
1)Αρχικά έκανα μια τρυπίτσα επάνω επάνω για να κρέμεται το κορδόνι μου.
2)Κόλλησα το ρέλι γύρω γύρω με τη σιλικόνη
3)Τέλος πέρασα τις χάντρες μου
4) και το κρέμασα


  

Αυτό είναι το κόσκινο που έφτιαξε η μαμά μου με αποξηραμένα πορτοκάλια, ξύλα κανέλας και αποξηραμένα λουλουδάκια! (απο εκεί έκλεψα την ιδέα )

 

2 σχόλια:

CHRISTMAS CRAFTER 2016

Καλή Χρονιά σε όλους!!!!!!  Εύχομαι να είναι δημιουργική και  γεμάτη χρώματα!!!! Φέτος συμμετείχα για τρίτη συνεχόμενη φορά στην ...