Δευτέρα

DIY -Κατασκευές !!!!

Το διάλειμμα από την κατασκευή κοσμημάτων συνεχίζετε λοιπόν ... και εμένα με έχει πιασει μανία "βαψίματος" ...... Μου περίσσεψαν χρώματα από οταν είχαμε βάψει το σπίτι ... αγόρασα και ενα πινέλο και οτι βρίσκω μπροστά μου το βάφω......
θα ξεκινήσω από τα ολοκληρωμένα projects.... (ναι γιατι υπάρχουν και μισοτελειωμένα περίεργο ε???)

1) Ξύλινο κουτί (δε ξερω ακριβώς τι ήταν αλλά εγώ το έχω στο μπάνιο ... και έχω αποθηκεύσει κρέμες και μάσκες ) - Χρόνος κατασκευής 10 λεπτά (μαζί με το στέγνωμα)

ΠΡΙΝ: Απλό, βαρετό, ξύλινο κουτί

(εδώ, αφού του έβαλα την χαρτοταινία, γιατί φυσικά μετά σκέφτηκα να το φωτογραφίσω )


(στην αρχή το έκανα πολύ προσεκτικά, μετά βαρέθηκα και απλά το έβαψα όλο και όπου είχε την χαρτοταινία έμεινε στο φυσικό του χρώμα)




ΜΕΤΑ: Απλό, αλλά χαριτωμένο, ριγέ ξύλινο κουτί

(και εδώ αφου στέγνωσε, και τοποθέτησα πίσω τις κρέμες μου)
 
(Σημ. Το έχω δίπλα στη βρύση πάνω σε μια πλαστική σαπουνοθήκη που είναι άχρηστη ...όποτε εκτελεί χρέη ραφιού.)
Ταυτόχρονα να δώσω και μια ιδέα τοποθετήστε ενα κουτάκι ή μια γυάλα μέσα στο μπάνιο σας σε εμφανές όμως σημείο, και αποθηκεύστε όλα τα δειγματάκια που έχετε και με τη πρώτη ευκαιρία χρησιμοποιήστε τα!!!!   {Ηθελα να βάλω και μια φωτογραφία αλλά όταν θες κάτι ποτέ δε το βρισκεις}


2) Χάρτινη αυγοθήκη- Χρόνος κατασκευής 7 λεπτά (κυρίως καθηστέρησα γιατί είχα φαρδύ πινέλο και δε μπορούσα να βάψω εύκολα το εσωτερικό...)

ΠΡΙΝ: Απλή χάρτινη αυγοθήκη, απροσδιορίστου χρώματος μάλλον απο ανακυκλωμένο χαρτί...



ΜΕΤΑ: Απλή (πάντα!!!!) θήκη για τα μικρά κουμπωτά σκουλαρικάκια χρώματος ροζ παστέλ



Εντάξει δεν εγινε και κάτι φοβερό ... αλλά το κομοδίνο μου δείχνει πιο ταχτοποιημένο σίγουρα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

CHRISTMAS CRAFTER 2016

Καλή Χρονιά σε όλους!!!!!!  Εύχομαι να είναι δημιουργική και  γεμάτη χρώματα!!!! Φέτος συμμετείχα για τρίτη συνεχόμενη φορά στην ...